وضعیت بحرانی شیوع کرونا در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به روند افزایشی مراجعه‌ مبتلایان کرونا به مرکزهای درمانی، وضعیت شیوع ویروس در این شهرستان را بحرانی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تعداد مراجعه‌ مبتلایان کرونا به مرکزهای درمانی شهرستان آران و بیدگل در یک هفته اخیر روند افزایشی داشته و تمام ظرفیت فعال بیمارستان سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا تکمیل شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: نگرانی از وضعیت موجود با بی‌ توجهی گسترده‌ نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جامعه بیشتر می‌شود و در حال حاضر نمی‌توانیم برای وضعیت کرونایی شهرستان پیش‌بینی خاصی داشته باشیم.

 

بایبوردی ادامه داد: با توجه به چرخه گسترده و سریع انتقال سوش جدید ویروس در آران و بیدگل و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا باید منتظر روزهای بسیار سخت تری برای این شهرستان باشیم.

 

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: نشست‌ های ستاد کرونا در شهرستان آران و بیدگل به صورت روزانه تشکیل می شود که با توجه به روند افزایشی شیوع کرونا، ناگزیر به اعمال مقررات سخت گیرانه برای جلوگیری از قطع زنجیره انتقال کرونا هستیم که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

سه مجتمع بیمارستانی، ۹ باب خانه بهداشت، ۶ مرکز خدمات بهداشتی درمانی شهری و هفت پایگاه سلامت در شهرستان ۱۰۵ هزار نفری آران و بیدگل فعالیت می کند./

 

کد خبر 1082850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha