«۹دی» نقطه عطف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام علیپور گفت: «۹ دی» نقطه عطف و اوج فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که این نهاد بعد از این فتنه ۸۸، توانست در زمان کمی وارد عرصه فعالیت بیشتر شده و اقدامات در خوری را برای انقلاب انجام دهد.

حجت‌الاسلام «احمد علیپور»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: از اهداف تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعظیم شعائر اسلامی و ملی، توجه به پایه ها و ریشه های انقلاب اسلامی بوده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قاین با بیان اینکه تاکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای هماهنگی نهادها، سازمان ها و تشکل های مردمی قدم های ویژه برداشته است، افزود: این نهاد یکی از رویش های انقلاب است و برای حفظ و حراست آن از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

وی مهمترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 43 سال گذشته را حضور پرشور مردم در صحنه های سیاسی عنوان کرد و گفت: «9 دی» نقطه عطف و اوج فعالیت این شورا بود  که بعد از این فتنه این شورا توانست در زمان کمی وارد عرصه فعالیت بیشتر شده و اقدامات در خوری را برای انقلاب انجام دهد.

 

وی تصریح کرد: با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور مردم در تمامی صحنه های سیاسی و حساس نظام موجب یاس و نا امیدی دشمنان شده است، نقش شورای هماهنگی برای ایجاد وحدت آفرینی در تمامی مراسمات ملی بین احزاب و گروه های سیاسی بی بدیل بوده و همه خواستاران نظام، بدون جناح بندی در شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی وارد میدان می شوند، در مجموع باید گفت این شورا خود نماد وحدت در جامعه اسلامی است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان قاین با بیان اینکه مردمی بودن و ولایت مداری دو ویژگی خاص شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، ادامه داد: این دو ویژگی، این نهاد را از سایر سازمان ها متمایز کرده است، این نهاد در تحکیم پایه های انقلاب همواره پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرده است.

 

حجت الاسلام علیپور گفت: در جامعه اسلامی باید نهادی برای ساماندهی و هماهنگی اقشار مختلف وجود داشته باشد، که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از بهترین نهادهایی است که تشکیل شده است.

 

وی در پایان با بیان این مطلب که مردم در طول 43 سال گذشته از جمهوری اسلامی، همواره پیرو ولایت بوده و خواهند بود، خاطرنشان کرد: اگر گاهی برخی دولتمردان بدقولی ها و کاستی هایی را داشته اند، مردم این کاستی را از جانب نظام نمی دانند، در همه صحنه ها حضور مردم بسیار خوب و ویژه بوده، این حضور پرشور با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب ناامید دشمنان نظام شده است.

 

کد خبر 1082931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha