خبرنگاری و رسانه ارگانی برای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند

دشتی با اشاره به اهمیت خبرنگاری در جامعه گفت: خبرنگاری و رسانه ارگانی برای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « غلامحسین دشتی» در مراسم تجلیل از خبرنگاران در حاشیه نخستین نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت روز خبرنگار گفت: فضای فرهنگی که رسانه ایجاد می کند به گونه ای است که شورا نیز در همین راستا به فعالیت های خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اهمیت خبر و خبرنگاری گفت: شما با حوزه اندیشه و تفکر جامعه کار دارید و حوزه کاری خبرنگار نیز با ذهن و روان مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: خداوند متعال این حوزه پیام رسانی را به نمایندگان خود به عنوان پیامبران گذاشته است و جایگاه خبرنگاری جایگاه پیامبری و حوزه کار خبرنگاری نیز حوزه کار پیامبری است.

دشتی بیان کرد: ما در فضایی که معلم و استاد و نهاهای فرهنگی ایجاد می کنند شهر را می سازیم و خبرنگاری و رسانه نیز ارگانی برای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: خبرنگاری در طراز آنچه نیاز جامعه است، نیست و بایستی برای ارتقای ان تلاش کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آسیب های حوزه خبرنگاری بیان کرد : برخی انسان های بزرگ متاسفانه از نیش قلم برخی از افراد می ترسند و همین امر باعث شده که کمتر به فکر قدم در این راه بگذارند ولی ما باید تلاش کنیم تا قلم ها به خوبی بتواند بر تراوش های اندیشه ها کمک کند.

دشتی ادامه داد: حوزه های علمیه با معرفت افزایی، دستگاه های دولتی با همکاری و ارائه امکانات، مردم نیز ارتباط با خبرنگاران  و همچنین خود خبرنگاران نیز باید تلاش کنند تا جایگاه خبرنگاری را افزایش دهند.

 

کد خبر 1083087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha