پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشند

جعفرپور گفت: پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « محمد جعفرپور » در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه کلانشهر اراک، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای خبرنگار گفت: کار فرهنگی در شهر اراک مورد غفلت واقع شده است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

 

سرپرست شهرداری اراک افزود: نگاه ما به پروژه های شهرداری صرفا عمرانی نیست بلکه ما موارد فرهنگی را در این پروژه ها لحاظ می کنیم چرا که پروژه های عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه در سایه همدلی و همراهی شهروندان می توانیم فعالیت های گسترده ای انجام دهیم، اضافه کرد: مردم باید در اداره شهر پیشتاز باشند تا بتوانیم در سایه همدلی و همراهی شهری آباد و با نشاط داشته باشیم.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه رویکرد شهرداری و اعضای دوره ششم شورای شهر کلانشهر اراک فرهنگی و اجتماعی است، ادامه داد: اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان مردم باید مطالبگر باشند و در راستای مدیریت بهتر به ما کمک کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه کار فرهنگی نیازمند همدلی و همراهی است، بیان کرد: مجموعه شهرداری ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه خواهد داشت چرا که خبرنگاران رابطین حوزه مدیریت شهری و مردم هستند.

 

وی خبرنگاران را سفیران جبهه آگاهی دانست و اضافه کرد: شما عزیزان باید مطالبگر بوده و مطالبات مردم را دنبال کرده و نقد منصفانه داشته باشید.

 

در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک و اصحاب رسانه برگزار شد، از خبرنگاران و عکاسان این حوزه با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1084165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha