توزیع هزار پرس غذای گرم به مناسبت ماه محرم در شهر تبریز

کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب با مشارکت مرکز نیکوکاری بنی هاشم تبریز در بیست و یکمین مرحله از کمک های همدلی خود، یک هزار پرس غذای گرم به مناسبت روز دوم ماه محرم، طبخ و میان خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توزیع می کند.

«جعفر محمدخانلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تسلیت ایام ماه محرم،از پخت و توزیع یک هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در دومین روز از ماه محرم خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجدصفای بنی هاشم تبریز گفت: اثر درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان، این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز نموده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد.

محمدخانلی با بیان اینکه  مؤمن در زندگی می کوشد که به خوشبختی هر دو سرا نائل آمده و با دستان خود آبادانی دنیا و آخرت را رقم زند. افزود: برهمین اساس و در راستای اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری بر انفاق و کمک رسانی مؤمنانه، توسط خیرین و مرکز نیکوکاری با همکاری کانون فرهنگی هنری و در ادامه فعالیت های طرح «مسجد محور» و به منظور تکریم خانواده های عزیز تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان مرکز نیکوکاری بنی هاشم و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اقدام به پخت و توزیع یک هزار پرس غذای گرم با هزینه ۲۰ میلیون تومان کردند.

وی با اشاره به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری درباره همدلی و رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان از این بیماری، افزود: مردم و خیرین به خوبی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و در این مسیر ارزشمند گام نهادند.

محمدخانلی با بیان اینکه مواسات و همدلی،تجلی نوع دوستی و مهربانی ملت ایران است، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جهادگران پرتلاش مسجد و کانون فرهنگی هنری با فعالیت های مختلف جهادی اقدام به مبارزه با این بیماری کردند و تا به امروز بیش از ۹ هزار بسته معیشتی و غذای گرم  بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

وی تأکید کرد: غذا و بسته های معیشتی اهدایی با رعایت حفظ کرامت افراد،درب منازل به عزیزان تحویل داده می شود و نیازی برای مراجعه حضوری برای دریافت این اقلام نیست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب ضمن قدرانی و تشکر صمیمانه از آنان که با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،خاطرنشان کرد: در حال تهیه و آماده سازی برای اجرای مرحله ۲۲ از رزمایش همدلی با طبخ و توزیع تعداد بیشتری از غذای گرم در روز های آینده هستیم.

 

کد خبر 1084185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha