سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای کوثر معرفی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در حکمی؛ «مینا اکبری‌ناصر» را به عنوان سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای کوثر منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» امروز در دیدار با اعضای شورای هنرستان‌ها اظهار داشت: مدیران هنرستان ها می بایست برای توسعه هنرستانها طرحها و کارهای عملیاتی را سرلوحه خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه بر ضرورت تعامل بیش از پیش انجمن اولیا و مربیان و مدیریت هنرستانها و همچنین اجرای قوانین و مقررات در چگونگی ایجاد یک ساز و کار قانونی و مدون برای ارتقای هنرستانها تاکید کرد.

هماهنگی و پیگیری موضوع ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی در هنرستان ها با طی روند قانونی از دیگر موارد مطرح شده از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست بود.

ناظمی در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به کیفی‌گرایی در امر آموزش در هنرستانها اظهار داشت: هنرستان ها با سابقه‌ای طولانی، بخش مهمی از جریان آموزش هستند و از این رو مسئله آموزش باید مورد توجه جدی مدیران هنرستانها باشد و شورای مشورتی برای جذب هنرآموز برای هر سه هنرستان ایجاد گردد.

گفتنی است، در این نشست همچنین «مینا اکبری‌ناصر» به عنوان سرپرست جدید هنرستان هنرهای زیبای کوثر معرفی شد.

کد خبر 1084186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha