برگزاری مراسم عزاداری کانون هادیان نور و هیات اباصالح در فضای باز مسجد جامع ملایر

مطهری گفت: همزمان با ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان از شب اول محرم به مدت ده شب برنامه عزاداری و سخنرانی توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری هادیان نور مسجد جامعه و هیات اباصالح در فضای باز حیاط مسجد جامعه شهر ملایر برگزار می شود.

«مهدی مطهری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است و در ایام مختلف سال  فعالیتهای فرهنگی، تبلیغی و جهادی خود را دارد.

 

مدیر کانون  فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر با بیان اینکه بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند افزود:  بیش از 150 نفر عضو این کانون هستند  که در برنامه های مختلف مشارکت دارند.

 

وی  با اشاره به  برنامه های این کانون در محرم  گفت: با توجه به وضعیت  کرونا برنامه های حضوری در کانون  مانند سال های قبل را  نداریم.

 

مطهری: همزمان با ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان از شب اول محرم به مدت ده شب برنامه عزاداری و سخنرانی  توسط اعضای کاننون فرهنگی و هنری هادیان نور مسجد جامعه و هیات اباصالح در فضای باز حیاط مسجد جامعه شهر ملایر برگزار می شود.

 

 وی  همچنین به فعالیت اعضای کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دینی در ابن فضا برای اعضا بارگزاری می شود.

 

وی گفت: همچنین برگزاری نماز ظهر عاشورا را نیز در فضای باز در روز عاشورا در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1084549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha