لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه برای مهار بیماری کرونا

جهانگیری گفت: اقدامات موثری در شهرستان اندیمشک در راستای مهار بیماری کرونا از ابتدا تا کنون صورت گرفته و اقشار مختلف پای کار بوده‌اند اما این کافی نیست و ضرورت دارد اقدامات پیشگیرانه تشدید شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) در آئین آغاز مرحله جدید طرح شهید سلیمانی، با بیان اينکه همه‌گیری ویروس کرونا در دورهمی‌های خانوادگی جولان می‌دهد اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی به عنوان یک طرح خوب و ماندگار در بحث پیشگیری از سرایت انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود که با همکاری بسیج، سپاه، هلال‌احمر، اصناف و شبکه بهداشت در حال برگزاری است و شناسایی و رهگیری افراد ناقل نیز در قالب این طرح صورت می‌گیرد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: اقدامات موثری در شهرستان اندیمشک در راستای مهار بیماری کرونا از ابتدا تا کنون صورت گرفته و اقشار مختلف پای کار بوده‌اند اما این کافی نیست و ضرورت دارد اقدامات پیشگیرانه تشدید شوند.

 

وی با تقدیر از همکاری مستمر و بسیار خوب مردم با ستاد کرونا اذعان کرد: مهار بیماری کرونا فقط با همکاری و همیاری مردم امکان‌پذیر است که ضرورت دارد شهروندان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه قدرت سرایت ویروس کرونا دلتا بسیار بالا است و رعايت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست‌و‌شوی مداوم دست‌ها باید در دستور کار تمامی مردم باشد تصریح کرد: گروه‌های سنی هدف که تا کنون واکسیناسیون نشده‌اند باید هر چه سریع‌تر جهت تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند چرا که با این اقدام، ایمنی مناسبی در مقابل ویروس کرونا پیدا خواهند کرد.

 

وی یاد آور شد: بیماران کرونایی باید ترس و اضطراب را کنار بگذارند، به موقع به پزشک مراجعه کنند و استراحت و قرنطینه لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر این بیماری را شکست دهند.

 

کد خبر 1085141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha