ممنوعیت سفر به گیلان تا پنجم‌ شهریور/ مجوزهای تردد فاقد اعتبار است

سردار ملکی با اشاره به ممنوعیت سفر به گیلان در تعطیلات پیش رو گفت: تردد کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیربومی تا پنجم‌ شهریور به استان گیلان ممنوع است‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « عزیزالله ملکی»  امروز (یکشنبه، ۲۴ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلی هفته اخیر به دلیل روند صعودی مبتلایان و لزوم ماندن در خانه و پرهیز از تجمعات از ممنوعیت سفر به استان گیلان خبر داد و آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر با این مصوبه را تشریح کرد.


فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه از ساعت ۱۲ ظهر امروز منع تردد بین استانی اجرا شد افزود: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد کلیه خودروهای شخصی با پلاک غیربومی تا پنجم‌ شهریور به استان گیلان ممنوع است‌.

 

وی تاکید کرد: پلیس از ورود خودروهای غیربومی به گیلان در مبادی ورودی استان جلوگیری می‌کند.

 

ملکی از ممانعت ورود مسافران به داخل شهرهای استان خبرداد و گفت: مجوز‌های تردد صادر شده برای سفر در این ایام باطل است.

 

وی خروج خودروهای شخصی با پلاک غیربومی ظرف ۴۸ ساعته آینده را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: تردد خودروهای پلاک بومی در شهرستان‌های استان گیلان بلامانع است

 

فرمانده نیروی انتظامي گیلان همچنین از خروج خودروهای شخصی از گیلان با پلاک بومی خبرداد و تصریح کرد: تمامی اماکن تفریحی، مراکز گردشگری، تفرجگاه‌ها و سواحل در تعطیلات پیش‌رو تعطیل است.

 

وی متذکر شد:  پذیرش مسافر و اعزام‌ تورهای گردشگری در ایام تعطیلات پیش‌رو نیز ممنوع بوده و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.


ملکی با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و زدن ماسک، خاطر نشان کرد:شکست ویروس منحوس کرونا در گرو رعایت شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی است.

کد خبر 1085234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha