آغاز به کار تکیه محرم از شام عاشورا

ویژه برنامه «تکیه محرم» به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه از شام عاشورای حسینی در فضای مجازی پخش می شود.

«حسین باهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از آغاز فیلمبرداری و ضبط ویژه برنامه تکیه محرم خبر داد و اظهار داشت: جامعه‌ی ما در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، و در این شرایط که سلامتی آحاد جامعه و به ویژه قاطبه‌ی عاشقان سیدالشهدا(علیه السلام) به واسطه‌ی ویروس کرونا در خطر است، باید راه‌کار تازه‌ای اندیشید تا ضمن حفظ سلامتی عاشقان اهلبیت(علیهم السلام) به توان به تعظیم و ترویج شعائر پرداخت.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه افزود: این گروه از آغازین روزهای شیوع این ویروس با تمرکز هرچه بیشتر در فضای مجازی و تولیدمحتوا در عرصه‌ی فرهنگ و مذهب توانسته است طیف وسیعی از جوانان و خانواده‌ها را پای کار حسین علیه السلام بیاورد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر و باتوجه به عود و گسترش دوباره ویروس کرونا و نگرانی‌های بحق جامعه، خادمان اهلبیت علیهم السلام در گروه آئینه تدارک ویژه‌ای برای شب های عزاداری سید و سالار شهیدان در بستر فضای مجازی داشته است.

باهر خاطرنشان کرد: تکیه محرم امسال با همکاری و حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، از شام عاشورا تا اربعین در کنار شما خواهد بود تا در کنار عرض ارادت  به ساحت اهلبیت علیهم السلام، حفظ سلامت عاشقان و دلباختگان آن حضرت و‌ عموم جامعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدیر گروه فرهنگی مذهبی آئینه با اعلام شعار از شام عاشورا پا به پای زینب کبری سلام الله علیها گفت: تکیه محرم که با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در حال تولید است تا اربعین حسینی در شب های جمعه حسینی مهمان نگاه حسینیان خواهد بود

کد خبر 1085985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha