آمادگی کمیته امداد خوزستان در جذب نذورات مردمی

منصوری اطعام و احسان حسینی را فرصتی برای همدلی با نیازمندان دانست و گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

«حافظ منصوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تشریح نحوه مشارکت نیکوکاران در طرح اطعام و احسان حسینی و آمادگی کمیته امداد برای جذب نذورات مردمی اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در ایام محرم و صفر نذورات خود را به این نهاد حمایتی واگذار کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان افزود: با توجه به شرایط کرونایی و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر اجتناب ازپخت غذا و به منظور جلوگیری از هرگونه اسراف، مردم مومن و حسینی خوزستان می‌توانند با تحویل نذورات خود به این نهاد حمایتی، آنها را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی ۲۵۰ آشپزخانه‌ این کمیته برای طرح اطعام حسینی امداد در ایام محرم و صفر تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در طول ماه محرم و صفر یک میلیون پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌های این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری پخت و توزیع شود.

 

منصوری اضافه کرد: همچنین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان تامین و توزیع می‌شود.

 

وی بیان کرد: در ایام محرم و صفر پارسال نیز به همت خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و موسسات خیریه بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق این کمیته جمع آوری شد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان ابراز کرد: همچنین نیکوکارانی که می‌توانند اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را برای کمک به مددجویان ارائه کنند، می‌توانند نذر سلامت را به تمامی مراکز کمیته امداد و مراکز نیکوکاری که یکی از پایگاه‌های اصلی در طرح اکرام و اطعام حسینی محسوب می‌شوند، پرداخت کنند تا ما آن را به دست نیازمندان برسانیم.

 

وی در پایان یاد آور شد: افراد خیر و نوع دوست می‌توانند نذورات خود را در ماه‌های محرم و صفر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۱۴۰۵۷۵ نزد بانک ملی بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان و نیز شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷* در اختیار این کمیته قرار دهند.

 

کد خبر 1086049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha