حفظ دین یکی از مهمترین پیام های قیام عاشورای حسینی بوده است

حجت الاسلام جباری گفت: حفظ دین یکی از مهمترین پیام های قیام عاشورای حسینی بوده است و امام حسین(ع) در کنار همه اهداف خود در عاشورا در حفظ دین تلاش داشتند.

حجت‌الاسلام«سیدعربعلی جباری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: حفظ دین با سلاح ایمان از ضرورت های لازم برای دین ماست و باید با تقویت ایمان خود با توطئه های دشمنان و هجمه های فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

 

امام جمعه بهشهر افزود: نماز ظهر عاشورا با رعایت شرایط اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهشهر برگزار می‌شود و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری برای نمازگزاران و همه افراد شرکت‌کننده در این نماز الزامی است.

 

وی تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) در روز دهم محرم و اقامه نماز او در این روز برای حفظ دین بوده است و اقامه نماز در ظهر عاشورا گامی برای حرکت در مسیر امام حسین(ع) و یارانش است. 

 

امام جمعه بهشهر افزود: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نماز «ظهر عاشورا» در حیاط مسجد قائم پایین اقامه می‌شود و در همه زمان ها باید تلاش شود تا این فریضه الهی انجام شود و بر زمین نماند.

 

حجت الاسلام جباری یادآور شد: توجه به نماز و حفظ دین، مهمترین پیام عاشورای حسینی است و ماه محرم فرصت مناسبی برای خودسازی و پیوند با اسلام، ائمه اطهار و ولایت است که باید در نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه تلاش شود.

کد خبر 1086140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha