لزوم تسریع در راه اندازی سی. تی. اسکن دهلران

رئیس شورای شهر دهلران گفت: باتوجه به روند افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان تسریع در راه اندازی سی. تی. اسکن و همچنین بعد مسافت تا مرکز استان از ضروریات است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، «الله بخش ملکی» در دیدار اعضای شورای شهر دهلران و سرپرست شهرداری با رئیس بیمارستان شهدای دهلران اظهار کرد: امروز همه مردم مدیون زحمات و خدمات کادر درمانی و نیروهای حوزه بهداشت و درمان هستند.

 

وی یادآور شد: در شرایط کنونی، همه اقشار جامعه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند.

 

رئیس شورای شهر دهلران ضمن اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی در دهلران، گفت: انتظار می رود مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، از جمله تأمین نیرو خدماتی، پرستار و حتی پزشک توجه ویژه ای به شهرستان دهلران با توجه به گستردگی و بعد مسافتی که تا مرکز استان دارد داشته باشند.

 

ملکی ادامه داد: اعضای شورای شهر دهلران به عنوان نمایند مردم برابر قانون و اختیارات خود در راستای خدمت رسانی در بحث امکانات همکاری لازم را با ستاد کرونا و کادر درمان خواهد داشت تا مشکلات مردم به حداقل برسد و شهروندان دغدغه درمان بیماران خود را نداشته باشند.

 

سرپرست شهرداری دهلران گفت: شهرداری دهلران با حمایت اعضای شورای شهر در راستای حمایت از امنیت جانی و بهداشتی شهروندان نهایت همکاری با بیمارستان و ستاد کرونا خواهد داشت.

 

«امیر مخاورپور» اظهار کرد: باتوجه به شیوع موج پنجم کرونا شهرداری با همراهی شورای اسلامی شهر و حسب ضوابط و اختیارات شهرداری از هرگونه کمک‌های عملیاتی و پشتیبانی‌های تجهیزاتی به ستاد مبارره با کرونا دریغ نخواهیم کرد.

 

وی گفت: باتوجه به مراجعه بالا مبتلایان به کرونا و برای رعایت بهداشت عمومی شهرداری جهت نظافت محوطه بیمارستان نیروی مورد نیاز را تأمین خواهد کرد.

 

کد خبر 1086235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha