دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ رشته جدید دایر کرد

مدیر دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان ۱۰ رشته جدید دایر کرد.

«علی مرجانی» با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این رشته ها شامل کاردانی پیوسته امور اداری، الکترونیک، ساخت و تولید مکانیک خودرو و مربی بهداشت مدارس در کاردانی ناپیوسته امور بانکی، امور مالی و مالیاتی است.

 

مدیر دانشگاه آزاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: همچنین در کارشناسی ناپیوسته رشته مهندس حرفه ای مکانیک خودرو، آموزش و پرورش ابتدایی و طراحی و تکنولوژی دوخت دایر شده است.

 

مرجانی در خصوص پذیرش تعداد دانشجویان در رشته های مزبور اضافه کرد: رشته های عنوان شده از ابتدای مهرماه امسال جذب دانشجو خواهند داشت که محدودیتی برای ظرفیت آن وجود ندارد.

 

وی عنوان کرد: همچنین برخی از رشته ها مانند روانشناسی به صورت تفاهم نامه پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

 

مرجانی تصریح کرد: در مدت ایام کرونا برگزاری کلاس ها، امتحانات و آزمون های دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد که با توجه به تجربه ترم دوم، دانشجویان در این خصوص مشکل خاصی نداشتند و بیش از ۸۰ درصد موفق به گذراندن دروس و موفق به کسب نمره قبولی شدند.

 

این دانشگاه ۴۶ عضو هیات علمی دارد که هم اکنون سه هزار دانشجو در ۸۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1086894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha