اختصاص یک دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابه رسالت ماسال

پورحضرت از اختصاص یک دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابه رسالت ماسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» امروز(یکشنبه، 31مرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال اظهار کرد: حوزه بهداشت و درمان در زمینه پایش و بازرسی‌های پروتکل‌های بهداشتی و در حوزه واکسیناسیون زحمات فراوانی را متحمل شده است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه شرایط کرونایی ماسال شرایط فوق قرمز و نیازمند استمرار و تشدید بازرسی‌ها و اجرای محدودیت‌ها است افزود: بخش‌های اداری بیمارستان رسالت آماده شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی از اختصاص یک دستگاه اکسیژن‌ساز به بیمارستان 32 تخت‌خوابه رسالت ماسال خبر داد و گفت: هزینه راه‌اندازی این دستگاه 2 میلیارد تومان است که بخش کوچکی را ما پشتیبانی می‌کنیم و مابقی را از استان خواستار مساعدت شده‌ایم.

 

پورحضرت با بیان اینکه برخی اوقات شاهد عدم تعامل در حوزه‌های عام‌المنفعه شهرستان هستیم تصریح کرد: کسی که به عنوان مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانتدار مسئولیت است قطعا باید از این امانت حفاظت و حراست کند و تمام دغدغه‌های مدیر باید در راستای منافع عمومی باشد نه منافع خاص.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه ما مدیر مردم هراس نمی‌خواهیم خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در شرایط فعلی پس از گذشت 42 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم انقلاب مدیران ما مدیران میدانی باشند و نیاز به مدیر پشت میزی نداریم.

 

وی با بیان اینکه احترام، اتحاد، انسجام و تعامل باید سرلوحه کار مدیران باشد اظهار کرد: وقتی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد کردند باید ما به آنها پاسخ عالی دهیم.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه از اول مهرماه سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود افزود: مجموعه آموزش و پرورش با دقت و حساسیت بیشتر در حوزه تعلیم و تربیت کوشا باشد.

 

فرماندار ماسال با اشاره به آغاز هفته دولت از 2 روز آینده گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، فرهنگی و ... را در دستور کار داریم و پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم‌ها رعایت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت هر برنامه با همان دستگاه اجرایی است خاطرنشان کرد: حرکت‌های کاروانی نخواهیم داشت و آیین افتتاح‌ها با حداقل‌ترین افراد خواهد بود.

 

 

کد خبر 1087048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha