ولایت فقیه از برکات الهی و دنباله ولایت معصومین است

امیر سرتیپ حاجیلو گفت: ولایت فقیه را از برکات الهی و یک مدیریت کلان ارزشی بوده و دنباله ولایت معصومین و ائمه اطهار می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم»، عصر دیروز (۳۱ مردادماه) با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن دیدار با امیرسرتیپ حاجیلو، ارتقاء درجه وی از سوی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک گفت و این مهم را نشان اعتماد و عنایت معظم له و شایستگی، لیاقت، تعهد و انجام خدمات صادقانه امیرسرتیپ حاجیلو برشمرد و از عنایت مقام معظم رهبری در اعتماد به فرماندهان ارتش و اعتلای درجه فرماندهان ارتش تمجید نمود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این دیدار با اشاره به تحولات اخیر در سطح قرارگاه لشکرهای نیروی زمینی و فعال نمودن مجدد ظرفیت کامل آنان، گفت : از فرماندهی نیروی زمینی ارتش، بابت عملیاتی کردن و توسعه سازمان قرارگاه لشکرها قدردانی می‌کنم.

حجت الاسلام ال هاشم از نقش ارتش در ماموریت‌های دفاعی و امنیتی در مرزهای کشور تمجید نمود و با مرور خاطرات شهدای ارتش، برخی از خصوصیات فردی و اخلاقی والا و خاطرات زندگی شهید آبشناسان را بیان نمود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار خواستار تعامل سازنده یگان‌های ارتش در شمالغرب با نمایندگان ولی فقیه در این مناطق شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا نیز در این دیدار ولایت فقیه را از برکات الهی و یک مدیریت کلان ارزشی دانسته و تصریح کردند: ولایت فقیه، دنباله ولایت معصومین و ائمه اطهار می باشد.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، حجت الاسلام آل هاشم، ۵ جلد کتاب نفیس به امیر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب نزاجا اهدا نمود

کد خبر 1087224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha