۳۰ پروژه در شهرستان لنگرود به بهره برداری می رسد

جعفرزاده فهیم گفت: در هفته دولت امسال ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان لنگرود به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « هادی جعفرزاده فهیم » در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت که امروز ( دوشنبه، ۱ شهریور ) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین ( ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا اقدامات دولت به صورت مناسب به مردم اطلاع رسانی شود.

 


سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود با بیان اینکه در هفته دولت امسال۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: شیلات، راهداری، شهرداری لنگرود، جهاد کشاورزی، شهرداری کومله، کمیته امداد امام خمینی ( ره) از جمله دستگاه‌های اجرایی دخیل در اجرای پروژه‌های هفته دولت هستند.

 


جعفر زاده با اشاره به اینکه علی رقم همه کمبودها و مضیقه مالی به دلیل تحریم ها و مشکلات اقتصادی توانستیم پروژه‌های خوبی را در حوزه اقتصاد و تولید به بهره‌برداری رسانیم افزود: پرورش ماهی قزل الا، آسفالت راه‌های روستایی، فاز یک کارخانه کمپوست، دیواره سازی، لاینینگ نهرها، روکش اسفالت، لوله گذاری، احداث پنج واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره)، پارک بوستان و یادمان شهدای کومله، پیاده روسازی از جمله پروژه‌های هفته دولت در شهرستان است.

 


وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اینکه وضعیت پیک بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی به مرحله ایستایی رسیده است، تصریح کرد: تاکنون  ۴۰ هزار دز واکسن در نوبت اول تزریق شده و ۱۷ هزار نفر نیز در نوبت دوم واکسن را دریافت کردند.

 


سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود با بیان اینکه در افتتاح پروژه‌های هفته دولت دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت و دستگاه‌های اجرایی نیز در اجرای این امر نهایت تلاش خود را خواهند کرد، اذعان کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت  ۳۸۴ اشتغال پاره وقت و ۴۴ اشتغال دائم در شهرستان ایجاد می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1087518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha