پزشکان همواره در خط مقدم سلامت هستند

عوض نژاد با تاکید بر ضرروت همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشت، گفت: پزشکان ما همواره در خط مقدم سلامت بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «عوض نژاد »، در مراسم گرامیداشت روز پزشک در خرم آباد، اظهار داشت: سبقت گرفتن در راه خدمت به مردم یک انتخاب درست و حرکت به سمت خداست که راستی و درستی را نشان می دهد.

 

معاون دفتر نهاد در بیت نماینده ی مقام معظم رهبری در استان با گرامیداشت روز پزشک، افزود: کار پزشکان که علم بدن را آموخته اند چیزی جز حفظ سلامت مردم نیست و قطعا اجر اخروی را به همراه دارد.

 

وی  با تقدر از تلاش های پزشکان و کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا و صیانت از سلامت مردم، افزود: پزشکان ما همواره در خط مقدم سلامت بوده اند.

 

رئیس نظام پزشکی استان هم در این جلسه با بیان خواسته ها، نیاز ها، اعتماد سازی، ارتباط بین بیمار و پزشک، پرداخت مطالبات پزشکان و بحث خطاهای پزشکی پرداخت و گفت: در این مدت که حدود ۱۸ ماه از شیوع کرونا گذشته است و با وجود همه ی هجمه ها، انصافا پزشکان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همواره حفظ سلامت بیماران برایشان مهم بوده است .

 

« علاالدین شیخی» افزود: پرداخت به موقع مطالبات پزشکان برای دلخوشی و قدردانی از زحمات آنان برای ما بسیار حائز اهمیت است و جای خرسندی است که بخشی از این مطالبات تا مردادماه پرداخت شده است.  

 

کد خبر 1087718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha