هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه دستاوردهای دستگاه های اجرایی است

به گفته آیت الله خاتمی، لازم است تا دستاوردها و خدمات ارائه شده به مردم اطلاع رسانی شود و مردم نسبت به این اقدامات آگاهی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان ظهر سه شنبه در آغاز هفته دولت و در دیدار با مدیران استانی با گرامیداشت شهدای دولت اظهار کرد: لازم است تا دستاوردها و خدمات ارائه شده به مردم اطلاع رسانی شود و مردم نسبت به این اقدامات آگاهی پیدا کنند.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به تجدید بیعت مدیران دستگاه های اجرایی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید از فرصت عمری که به همه ما داده شده است برای خدمت صادقانه به مردم استفاده کنیم.

 

وی با تاکید براینکه باید از فرصت های خود حداکثر استفاده را داشته باشیم، گفت: زندگی میدان امتحان است و کسانی در این آزمون سربلند بیرون می آید که از عهده کارهایی که به او سپرده شده است به خوبی برآید.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با یادآوری اینکه جوانی و مسئولیت همیشگی نیست، افزود: افراد موفق کسانی هستند که با دانش، تجربه و با استفاده از تجربیات دیگران وارد عرصه خدمت شده‌اند.

 

آیت الله خاتمی به سیاه نمایی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این سیاه نمایی با مقایسه‌های غلط و ناصحیح به ویژه برای نسل جوان که با فضای مجازی مانوس هستندُ ایجاد شده است.

 

وی به پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌هایی مانند نانو، فناوری و کارهای دانش بنیان اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم نقشه راهی برای همگان است.

 

به گفته امام جمعه زنجان، بهترین روش ارائه آمار، مقایسه آن با قبل از انقلاب است و با وجود همه موانع، نمره قابل قبولی در حوزه‌های مختلف کسب شده ولی با حد مطلوب فاصله داریم، اما سربلند هستیم.

 

کد خبر 1087954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha