۹۷خانوار روستایی شیروان از مسکن برخوردار شدند

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: ۹۷خانوار روستایی شیروان از مسکن برخوردار شدند.

عزیز ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان بیان کرد: عملیات ساخت ۹۷ واحد مسکن روستایی که از هفته دولت سال قبل در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه این شهرستان آغاز شده بود اینک به مرحله اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

 

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان عنوان کرد: زیربنای هر واحد مسکونی ۷۰ مترمربع است که در مجموع برای احداث آن ۴۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده و با بهره برداری از آن ۹۷ خانوا روستایی مشتمل بر ۴۰۰ نفر از خدمات مسکن برخوردار شدند.

 

 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: هر ساله تسهیلات مسکن روستایی برای بهسازی، مقاوم سازی و احداث از محل تسهیلات بانکی و منابع مختلف تخصیص می یابد که  در چند سال اخیر ساکنان روستاهای این شهرستان از دریافت تسهیلات استقبال خوبی داشتند و تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده در مقایسه با سال های قبل رشد خوبی داشته است.

 

 

وی با اشاره به دیگر طرح های این نهاد در هفته دولت امسال اضافه کرد: همچنین اجرای آسفالت طرح هادی چهار روستای امیرآباد، حسین آباد، گلیان و پالکانلو سفلی از توابع بخش مرکزی و سرحد این شهرستان به اتمام رسیده که برای آن ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

 

هم اکنون از جمعیت ۱۵۷ هزار نفری شیروان، ۶۸ هزار نفر در قالب ۱۸ هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.

 

 

 

مرکز شهرستان شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد و در مسیر جاده استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.

کد خبر 1088436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha