بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۰ طرح ،پروژه عمرانی و اقتصادی  در ملایر

ولدی گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶۰ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در ملایر با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«قدرت الله ولدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت،  گفت: همزمان با هفته دولت در شهرستان ملایر ۱۶۰ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجایی آن آغاز می شود.

 

فرماندار ملایر با بیان اینکه از این تعداد ۱۵۵ طرح بهره‌برداری و عملیات اجرایی پنج طرح با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان است افزود: با  این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۱۲۹ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

 

وی گفت:  ملایر از نظر تعداد و حجم سرمایه‌گذاری برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها جزء نخستین شهرستان‌های استان است، و شاخص‌ترین پروژه‌های این شهرستان طرح فروسیلیس آذرخش و دیگر واحدهای فرآوری فروسیلیس است که در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید .

 

وی با بیان اینکه  اورژانس ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) نیز آماده افتتاح است از افتتاح مرحله دوم مجموعه تفریحی و گردشگری مینی‌وُرلد ملایر با وسعت ۳۰ هکتار خبر داد و تصریح کرد: در حوزه کشاورزی ۲ شهرک گلخانه‌ای گنبد با ۶۸ هکتار و گلخانه حسین آباد ناظم با ۵۸ هکتار در دست اجرا است .

 

ولدی با بیان اینکه آمادگی کامل داریم سرمایه‌گذار برای آغاز عملیات اجرایی این شهرک گلخانه‌ای با ۲۵۰ هزار لیتر آب حضور پیدا کند که فرصتی مغتنم در توسعه کشت گلخانه‌ای است تصریح کرد: این شهرستان در تحقق سند راهبردی توسعه سه ساله که تهیه و تدوین شد، با اقدامات و کارهایی اجرایی که انجام شده، پیشتاز است.

 

 وی  با تاکید بر خدمت رسانی مدیران به مردم در همه زمینه ها  افزود: با توجه به  دستور استاندار همدان همه مدیران و مجموعه استان و شهرستان مشغول فعالیت هستند و تا زمان تشکیل کابینه جدید، هیچ مدیری حق کوتاهی در ارایه خدمات به مردم را ندارد.

کد خبر 1088457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha