اهدای لوح تقدیر از سوی فرمانده سپاه سلمان به مدیر کل بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان

احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان به خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان لوح تقدیر تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان از خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن سیستان وبلوچستان با اهدای لوح تقدیر و تشکر کرد.

 

در بخشی از این لوح تقدیر آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از خون پاک شهیدان گرانقدر است؛ توفیقی عظیم و خدمتگزاری به بسیجیان و بسیج ده ها میلیونی این شجره طیبه ویادگار امام راحل عظیم الشان و خدمت صادقانه و بی منت به مردم،توفیقی مضاعف به شمار  می رود.

 

در بخش دیگر این لوح تقدیر می خوانیم: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر  و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندان  بدین وسیله از جنابعالی به دلیل زحمات واقدامات شایسته در راستای برنامه های بسیج؛توسعه تفکر بسیجی، کمک به تحقق بسیج ده ها میلیونی و تعامل پویا، مستمر و سازنده با سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه سلمان تقدیر و تشکر می نمایم.

 

در خاتمه این لوح تقدیر آمده است: اینجانب سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی را در صیانت  از دستاوردهای انقلاب اسلامی  و ارزش های متعالی آن و تلاش مضاعف  در خدمت به نهاد مقدس بسیج تحت  توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت و رهبری نایب بر حق ایشان امام خامنه ای از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 1088466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha