برگزاری نماز جمعه ۵ شهریورماه در شهرهای مازندران

حجت‌الاسلام انتظاری گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه فردا در تمام شهرهای مازندران اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمد انتظاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه می‌شود.
 

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: اقامه نماز جمعه این هفته در تمامی ۴۷ شهر استان با وضعیت زرد (در مصلی‌ها) و نیز شهر‌های با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز) بلامانع است.

 

وی به نماز گزاران توصیه کرد به هنگام حضور در مصلای جمعه، مُهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

حجت‌الاسلام انتظاری خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهر‌های استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهر‌های قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

 

وی بیان کرد: نماز جمعه پنجم شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.
 

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اعلام اینکه نماز جمعه ساری، به امامت نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه می‌شود، گفت: از همه مردم می‌خواهیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی در ریشه کن کردن بیماری منحوس کرونا کمک کنند.

 

کد خبر 1088487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha