قطار شهرستان اندیمشک بر روی ریل توسعه قرار دارد

جهانگیری با بیان اینکه قطار شهرستان اندیمشک بر روی ریل توسعه قرار دارد گفت: وحدت، هماهنگی و تعامل بسیار خوبی میان همه دستگاه‌های اجرایی اندیمشک وجود دارد که این موجب آبادانی و توسعه این شهرستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شامگاه (شنبه ۶ شهریور) در نشست با بخشدار و دهیاران بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: خدمت به مردم بزرگترین افتخار برای مسئولان است و در این راستا مدیران باید جهادی باشند و به مردم خدمت کنند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: توسعه، پیشرفت و آبادانی بخش الوار گرمسیری در دستور کار قرار دارد و طی چند سال اخیر هم اقدامات بسیار خوبی در حوزه اشتغال، جاده، آب، برق و گاز در این بخش صورت گرفته است.

 

وی اذعان کرد: اجرای پروژه گازرسانی یکی از خدمات و اقدامات ماندگار نظام جمهوری اسلامی برای مردم روستاهای بخش الوار گرمسیری بوده که سبب رضایت‌مندی آنها شده است.

 

جهانگیری با بیان اینکه شهرستان قطار اندیمشک بر روی ریل توسعه قرار دارد تصریح کرد: وحدت، هماهنگی و تعامل بسیار خوبی میان همه دستگاه‌های اجرایی اندیمشک وجود دارد که این موجب آبادانی و توسعه این شهرستان می‌شود.

 

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر سعی شده که با پرداخت تسهیلات به کارآفرینان روستائی و ایجاد خود اشتغالی، از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری شود.

 

در ادامه این نشست، بخشدار، دهیاران و اعضای شورای بخش الوار گرمسیری ضمن تبریک هفته دولت، از فرماندار اندیمشک به پاس زحمات شبانه‌روزی در جهت خدمات‌رسانی به مردم تجلیل کردند.

 

کد خبر 1089118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha