انتصاب دبیر دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شمال اصفهان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی دبیر دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شمال اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حکمی دکتر میثم عرب زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان را به سمت دبیر دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شمال اصفهان منصوب شد. 

 

در این حکم آمده است : پیرو موافقت ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی با طرح ناحیه بندی در استان اصفهان جنابعالی به عنوان دبیر دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شمال اصفهان منصوب می گردید. امید است با توجه خاص به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در ذیل توجهات امام زمان (عج) و تلاش همه جانبه در اجرایی کردن منویات امامین انقلاب در دانشگاه موفق و موید باشید.

 

هماهنگی و همکاری با روسای محترم واحدهای ناحیه شمال اصفهان و تشکیل فوری شورای ناحیه متشکل از روسای واحدهای ناحیه و معاونین واحد در مرکز ناحیه با هماهنگی دبیرخانه هیئت امنای استان اصفهان، تلاش در جهت جذب دانشجویان جدیدالورود با عنایت به مصوبات شورای ناحیه و تایید ریاست استان در سبد رشته های ناحیه، بالابردن ظرفیت علمی، فرهنگی و اجتماعی اعضای محترم هیئت علمی در سطح ناحیه، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل موجود در تمامی واحدهای ناحیه و امکان بررسی ظرفیت های شهرستان یا شهرها یا دهستان های موجود در سطح ناحیه جغرافیایی برای حضور دانشگاه در فعالیت های علمی، جذب دانشجو، آموزش های مهارتی و فعالیتهای اقتصاد دانش بنیان با عنایت و در راستای همکاری های ویژه با دولت سیزدهم، تلاش در جهت جذب کمک های مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین در سطح ناحیه در راستای اهداف عالی دانشگاه از جمله انتظارات دانشگاه از دبیر ناحیه شمال استان اصفهان عنوان شده است.


دانشگاه های آزاد اسلامی ناحیه  شمال استان اصفهان شامل ۵ دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای کاشان، بادرود، نطنز، و مراکز دانشگاهی آران و بیدگل و جوشقان قالی است.

کد خبر 1089375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha