بومی بودن شهردار شیراز اولویت اصلی شورای اسلامی ششم شهر شیراز بود

تذروی گفت: بومی بودن شهردار شیراز اولویت اصلی شورای اسلامی ششم شهر شیراز بود و «سید احسان اصنافی» با توجه به شاخصه های پاکدستی، آشنایی به مسایل شورا و شهرداری شیراز و عدم ارتباط با کانون های قدرت و ثروت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (یکشنبه 7 شهریور) با گرامیداشت هفته دولت در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انتخاب شهردار از موضوعات مهم شورای اسلامی ششم شهر شیراز بود و تمام اعضای این شورا تلاش کردند تا جواب اعتماد همشهریان را به خوبی در این کار انجام دهند.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌ گذاری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: تمام سعی اعضای شورای اسلامی ششم این بود تا شهرداری در حد وتوان شهر شیراز و دور از فشارهای سیاسی انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: بومی بودن شهردار شیراز اولویت اصلی در این انتخاب بود و اعضای این شورا «سید احسان اصنافی» را با توجه به شاخصه های پاکدستی، آشنایی به مسایل شورا و شهرداری شیراز و عدم ارتباط با کانون های قدرت و ثروت انتخاب کردند.

تذروی با اشاره به پاسخ «اصنافی» به سئوالی در پروژه های اولویت دار وی در صحن علنی گفت: «سید احسان اصنافی» به این سئوال به صورت میدانی و تخصصی جواب داد و موجب شد تا رای مثبت به وی دهم.

کد خبر 1089455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha