مردمی بودن و دوری از اشرافی گری در دستور کار مسئولان باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: مسئولان از مردم هستند و جدای از مردم نیستند و لذا امیدواریم سبک زندگی اسلامی و مردمی و دوری از اشرافی گری در دستور کار مسئولان باشد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهدیان رجایی و باهنر ذوب در ولایت و از شهدای مکتبی ما هستند که جانانه از اسلام و انقلاب دفاع کردند و پیام رسان خوبی برای انقلاب اسلامی ایران بودند.

 

امام جمعه نکا افزود: ذوب در ایمان، اخلاص در عمل و خدمت به ولایت از شاخصه ها و ویژگی های مهم این دو مرد بزرگ شهیدان رجایی و باهنر بود که همچنان نمونه و الگو برای دولتمردان و مسئولان هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: هفته دولت، فرصتی مغتنمی است که مسئولین باید از آن برای ارائه گزارش عملکرد دولتمردان و بهره‌برداری از طرح های یک ساله استفاده کنند و با الگوبرداری از سیره و روش شهدای دولت در خدمات رسانی به مردم تلاش کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه امروزه مشکلات فراوانی دامن گیر جامعه و مردم است و باید همه با هم و مردم و مسئولان در این بخش چاره اندیشی کنند؛ به مشکلات ناشی از کمبود آب اشاره و خاطر نشان کرد: ضمن اینکه مسئولان باید اهتمام ویژه به این امر داشته باشند مردم هم باید با صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع آبی از هدر رفت آب جلوگیری کنند.

 

وی افزود: کابینه سیزدهم تشکیل شده است و انتظار داریم که این دولت انقلابی و مردمی و کابینه دولت سیزدهم با تدبیر برای رفع مشکلات مکردم چاره اندیشی کنند که مردم از این همه مشکلاتی که گریبانگیر آنان شده است؛ خسته و درمانده شده اند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به اینکه زندگی مسئولان با مردم نباید تفاوت فاحش و فراوان داشته باشد؛ گفت: مسئولان از مردم هستند و جدای از مردم نیستند و لذا امیدواریم سبک زندگی اسلامی و مردمی و دوری از اشرافی گری در دستور کار مسئولان باشد.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: اعتماد مردمی همواره به عنوان بزرگترین سرمایه برای دولت های مختلف بوده و است و در ادامه راه هم باید با صداقت و دوری از شعار و وعده های غیر قابل تحقق برای مردم و رضای خداوند کار شود.

کد خبر 1089656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha