۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به تنها روستای بدون گاز در شیروان ابلاغ شد

اکبرزاده با اعلام اینکه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی روستای رشوانلوی شیروان ابلاغ شد؛ گفت: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن راه روستایی تاکنون عملیات گازرسانی به این روستا انجام نشده است.

خداوردی اکبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: روستای رشوانلو از توابع بخش مرکزی این شهرستان تنها روستای بدون گاز است که نیاز به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد و این اعتبار برای آن ابلاغ شد.

 

رییس اداره گاز شیروان عنوان کرد: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن راه روستایی تاکنون عملیات گازرسانی به این روستا انجام نشده است که در صورت احداث راه جدید و مشکلات ناشی از آن و جذب اعتبار این عملیات انجام خواهد شد.

 

اکبرزاده خاطرنشان کرد: برای انجام این طرح ۱۷ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت گاز و ۳ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی باید تخصیص یابد که امسال در ردیف اعتبارت قرار گرفته و مصوب شده است.

 

وی بابیان اینکه سرانه گاز هر خانوار روستایی ۲۵۰ میلیون ریال است؛ اضافه کرد: برای انجام عملیات گازرسانی از سمت دوراهی دوآب به روستای رشوانلو چهار کیلومتر خط انتقال شبکه باید اجرا شود.

 

رییس اداره گاز شیروان گفت: ضریب نفوذ گاز در نواحی شهری این شهرستان ۱۰۰ درصد و در روستاها بیش از ۹۹.۷ درصد است و اینک تمام روستاهای شیروان گازرسانی شده و تنها روستای رشوانلو در بخش مرکزی، به علت نبود جاده دسترسی مناسب از شبکه گاز بی بهره مانده است.

 

اکبرزاده تصریح کرد: شرکت گاز شیروان ۵۹ هزار و ۷۰۲ مشترک شهری و روستایی دارد که از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۶۵ مشترک شهری و ۲۰ هزار و ۸۰۷ مشترک روستایی هستند.

کد خبر 1089903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha