۵ طرح راهداری در جنوب کرمان به بهره برداری رسید

هم زمان با هفته دولت ۵ طرح راهداری در شهرستان‌های فاریاب، عنبرآباد و رودبار جنوب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هم زمان با هفته دولت ۵ طرح راهداری در شهرستان‌های فاریاب، عنبرآباد و رودبار جنوب به بهره برداری رسید.


«مسعود جمیلی» بیان کرد: با اتمام آسفالت راه روستایی محور فاریاب - ارزوئیه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان این محور زیر بار ترافیکی قرار گرفت.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: با آسفالت این محور بیش از ۱۵ روستا با جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ خانوار از راه مناسب بهره مند شدند.


وی بیان کرد:۱۳ کیلومتر از این مسیر هم عملیات احداث ابنیه و زیرسازی آن انجام شده و تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری می رسد.


جمیلی ابراز کرد: ۶ و نیم کیلومتر از محور روستایی کهن چراغ در شهرستان رودبار جنوب زیر بار ترافیکی قرار گرفته و برای احداث و آسفالت این محور روستایی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۳۱۵ خانوار در این منطقه از راه مناسب آسفالت بهره مند شدند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اظهار کرد: آسفالت بولوارهای رودبار جنوب و زهکلوت با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۶ کیلومتر طول برای تردد وسائل نقلیه از مرکز این ۲ شهر و کمک به تسهیل در عبور و مرور این ۲ طرح روکش آسفالت انجام شد.


وی با اشاره به افتتاح پروژه آسفالت راه روستایی کلجک به نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد، ادامه داد: پروژه آسفالت راه کلجک به نرگسان به طول سه کیلومتر به بهره برداری رسید.


جمیلی خاطرنشان کرد: با اعتباری بالغ بر۳ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری کشور برای اجرای این پروژه هزینه شده است و بیش از ۳۰۰خانوار از مزایای این طرح بهرمند شدند.


مدیر کل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در خاتمه عنوان کرد:در هفته دولت بیش از ۱۲ کیلومتر آسفالت راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان عنبرآباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 1089992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha