بسیج دانشجویی تکیه گاه مسئولان در اثبات کارآمدی نظام اسلامی است

یوسفی گفت: بسیج دانشجویی ارتباط علمی خود را با مسئولان حفظ کرده و تکیه گاه آنها در اداره امور جامعه و اثبات کارآمدی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (سه شنبه 9 شهریور) در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس گفت: دانشجوی بسیجی چشم بیدار جامعه است و مطالبه گری دانشجویان بسیجی به معنای تقابل با مسئولان نیست.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس افزود: خودسازی اصول اولیه بسیج دانشجویی است و تجمیع ضعف های درونی افراد در صورت تجمیع در یک تشکیلات به آفت تشکیلاتی تبدیل می شود.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی به عنوان رسالت انقلابی اقدامات خود را جهت می دهد و دانشجو، مصلحت اندیش و سفسطه گر نیست و دارای روحیه مطالبه گری است.

یوسفی تاکید کرد: دانشجوی بسیجی با سیاست ورزی عالمانه و نقادانه پرچم داری جامعه را به عهده دارد و لازم است عملکرد مسئولان جامعه به طور مداوم، مستدل و مستند مورد ارزیابی، رصد و نقد قرار بگیرد و بستر مطالبه گری از آنها به صورت منطقی و منصفانه فراهم شود.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی ارتباط علمی خود را با مسئولان حفظ کرده و تکیه گاه آنها در اداره امور جامعه و اثبات کارآمدی نظام اسلامی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: ذهن و زبان دانشجوی مطالبه گر را نمی توان با سیاسی کاری و مصلحت اندیشی قانع کرد و از مسولان انتظار داریم در مقابل دانشجویان به عنوان دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه پاسخگو باشند.

کد خبر 1089994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha