مهرواره سراسری «اوج» در گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام دیلمی گفت: مهرواره اوج با شعار «ارتقای خدمت رسانی مساجد» در استان گلستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «رضا دیلمی» عصر امروز(دوشنبه 8 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در 20 مرداد ماه امسال تأکید کردند که نهضت عمومی یعنی مواسات باید ادامه پیدا کند و مجدد اوج بگیرد و باید مرکز این نهضت مسجد باشد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بنا به نقش بی بدیل مسجد به عنوان کانون جریان امامت و ولایت و شکل گیری نظام امت و امامت در قامت محلات، جریان سازی و احیای ظرفیت مساجد در گفتمان سازی مولفه های حکمرانی دینی و پیشرفت منطقه ای و نقش آفرینی امامان مساجد در تقویت ارائه عمومی مردم برای حل مشکلات و مسائل خود و ضرورت لبیک به ندای امام امت، بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در یک حرکت عظیم جمعی با محوریت مساجد و با نقش آفرینی شبکه امامت، عملیاتی را با عنوان مهرواره اوج آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام دیلمی بیان کرد: مهرواره اوج با شعار «ارتقای خدمت رسانی مساجد» طراحی و عملیاتی شده و در این عملیات اهداف مختلفی اعم از ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت و حل مسئله و ارتقاء جایگاه شبکه امامت برای جلب مشارکت مردم برای حل مسئله در نظر گرفته شده است.

 

وی بابیان اینکه سه هزار و 700 نفر برای حل مشکلات منطقه خود در قالب مهرواره محله همدل با تبلیغات اسلامی همکاری کردند، افزود: ایجاد حلقه مشورتی و عملیاتی برای حل مشکلات منطقه ای در  قامت محلات در مساجد، ارتقای روش های شناسایی مسئله و ظرفیت ها و راهکارهای حل مسئله و ارتقای شبکه امامت و تبلیغی برای جلب مشارکت های بیشتر مردمی برای حل مسائل منطقه ای است.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: این برنامه از روز جهانی مسجد آغاز و تا ۲۳ آبان با انتخاب برترین مسجد ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام دیلیمی افزود: این عملیات در هشت گام انجام می شود که می توان به لبیک به ندای امام امت، ارکان مسجد با محوریت شبکه امامت و امضاء بیانیه از تاریخ سوم شهریور تا 12 آبان ماه، ارزیابی اولیه شبکه برای حل مشکلات منطقه به وسیله مردم، توانمندسازی شبکه راهیابی و امامت، برگزاری نشست های همفکری و توانمندسازی، ارزیابی فعالیت امامان و جمع بندی آنها به صورت میدانی اشاره کرد.

 

وی افزود: همچنین داوری استانی و انتخاب برترین مسجد مهرواره اوج از 18 تا 23 آبان انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد؛ مهرواره اوج همانند مهرواره همدل جریان سازی فاخری در قامت محلات برای حل مشکلات موجود در محله توسط مردم ایجاد کند و این مهم با محوریت مساجد و شبکه امامت و به همت تشکل های دینی و انقلابی عملیاتی شود.

 

کد خبر 1090074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha