برگزاری مسابقه نقاشی «رقیه خاتون» در استان مرکزی

حجت الاسلام ذوالفقاری از برگزاری مسابقه نقاشی «رقیه خاتون» در استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» با اشاره به ایام ماه محرم و اهمیت تبیین فرهنگ و سیر امام حسین (ع) و اهداف قیام عاشور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مسابقه نقاشی رقیه خاتون به همین منظور در استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه همه کودکان و نوجوانان می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: بعد از قیام امام حسین(ع) و شهادت ایشان مصائب بسیاری بر خانواده و اهل بیت امام حسین(ع) وارد شده است که برگزاری مسابقه نقاشی و دلنوشتی راهی برای آشنایی هر چه بیشتر بچه ها با آن وقایع و حوادث است.

 

وی اضافه کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با همکاری مرکز نیکوکاری و خیریه شهدای مدافع حرم کوی امام علی علیه السلام مسابقه نقاشی و دل نوشته با عنوان «رقیه خاتون» را برگزار می کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار نقاشی و دل نوشته های خود را به ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارسال و یا به مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد محله خود تحویل دهند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد: این مسابقه به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و آشنایی هر چه بیشتر افراد به ویژه دختران با این بانوی بزرگ اسلام برگزار می شود.

کد خبر 1090089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha