کابینه دولت سیزدهم فرصت خدمت رسانی به مردم را مغتنم می شمارند

حسینی با اشاره به اهمیت رأی مردم در انتخابات دولت سیزدهم و ضرورت تحقق مطالبات آنان افزود: فرصت خدمت رسانی به مردم و مطالبات آنان شاخص فعالیت مسئولان دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید محمد حسینی» با حضور در آیین گرامیداشت هفته دولت که با همت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع رجایی شهر و پایگاه بسیج این مسجد برگزار شد گفت: سخنان رهبرمعظم انقلاب در خصوص وظائف دولت راهبرد فعالیت مسئولان دولت سیزدهم است.

 

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به اهمیت رأی مردم در انتخابات دولت سیزدهم و ضرورت تحقق مطالبات آنان افزود: فرصت خدمت رسانی به مردم و مطالبات آنان شاخص فعالیت مسئولان دولت سیزدهم است.

 

 

مسجدی ها همت کردند و مردم پای صندوق رأی آمدند

 

وی بیان کرد: مسجدی ها همت کردند و مردم پای صندوق های رأی در جریان انتخابات حاضر شدند؛ چرا که جریان غرب گرایی در کشور حاکم شده بود و مردم امید خودشان را از دست داده بودند. 

 

حسینی اظهار کرد: هر کجا که مسئولان همت کنند و تلاش کنند راه ها باز می شود و با وجود تحریم های متعدد اقتصادی و فشارها انتظار می رود با لطف و عنایت خدا شاهد تحولات موثری در زندگی مردم باشیم. 

 

وی ادامه داد: امیدواریم که ۱۰ بندی که معاونان و وزرا آن را امضاء کردند و تعهد برای خودشان در نظر گرفتند و میثاق نامه ای را امضاء کردند و پایبندی به این موارد زمینه رفع مشکلات و مطالبه مسائل مردم است. 

 

 

به گفته حسینی از جمله موارد این ۱۰ بند میثاق نامه، التزام عملی به نظام و انقلاب اسلامی بود که باید در عمل ثابت شود و نشانه آن خدمت رسانی در جایگاهی است که مسئولیت ها واگذار شده است، اگر مسئولی به دنبال خوش گذرانی و مطالبات خودش برود با التزام عملی به نظام و انقلاب مخالفت دارد. 

 

معاون امور مجلس رئیس جمهوری بیان کرد: این توصیه ای بود که رهبرمعظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در رابطه با تحول و بازخوانی در جوانب مختلف اشاره فرمودند. 

 

 

کد خبر 1090133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha