اجرای طرح«هرخانواده یک سلامت‌گر» در آستارا

حیدرزاده از اجرای طرح«هرخانواده یک سلامت‌گر» در شهرستان آستارا خبر داد.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: «طرح هرخانواده یک سلامت‌گر» توسط جمعیت هلال‌احمر و کانون‌های دانش آموزی اجرا می‌شود.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا بر فرهنگ‌سازی در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: طرح «هر خانواده یک سلامت‌گر» در راستای مسئولیت اجتماعی اعضای کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر و به منظورمشارکت در کاهش بیماری کووید ۱۹ اجرا می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه در قالب اجرای طرح«هرخانواده یک سلامت‌گر» هر عضو کانون دانش‌آموزی به عنوان سلامت‌گر خانواده خود، نسبت به راهنمایی اعضای خانواده برای رعایت پروتکل‌ها اقدام می‌کند، تصریح‌کرد: در این راستا برای انعکاس این اقدام و انتشار پیام دانش‌آموزان عضو هلال‌احمر به سایر دوستان، سلامت‌گر خانواده بایستی پیام خود را در قالب فیلم کوتاه موبایلی (حداکثر ۳۰ ثانیه)، نقاشی، خطاطی و ... به همراه مشخصات سلامت‌گر(نام، نام خانوادگی، شهرستان و شماره تلفن همراه) به شماره ۰۹۳۰۹۷۲۵۸۶۸ در نرم‌افزار واتساپ ارسال کنند.

 

حیدرزاده با اشاره به اینکه بهترین آثار در کانال ستاد سازمان جوانان در شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش به نام همان سلامت گر درج می‌شود، گفت: دانش‌آموزان عضو کانون‌های دانش‌آموزی می‌توانند آثار منتخب خود را حداکثر تا ۲۰ شهریورماه سال جاری ارسال کنند.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: در مدارس شهرستان آستارا، ۲۰ کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر فعال است و در این کانون‌ها حدود ۶۰۰ نفر عضویت دارند.

کد خبر 1090136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha