احیاء جایگاه و کارکردهای اصلی مساجد  سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه احیاء جایگاه و کارکردهای اصلی مسجد به عنوان سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: در شرایط کنونی پررنگ تر شدن حضور مردم در مساجد را به عنوان یک ظرفیت برای مدیریت شهرهای اسلامی ضروری می دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سومین نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه منطقه ۲ استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (۱۲ شهریور) به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان دنا با حضور مدیر دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و رئیس اداره برنامه ریزی فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سیدرحمت الله سیادت» در این نشست با بیان دیدگاه‌های خود نسبت به سیاست گذاری برنامه‌های نماز در مساجد، با اشاره به اینکه مساجد نقش بی بدیلی در ترویج فرهنگ، تمدن اسلامی، تربیت و ... داشته و دارد، گفت: در طول تاریخ مسجد رابطه بسیاری با بازار، عبادت، مدرسه، بهداشت، سیاست، مراجع و روحانیت داشته است.

 

امام جمعه پاتاوه با بیان اینکه احیاء جایگاه و کارکردهای اصلی مسجد به عنوان سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، اظهار کرد: در شرایط کنونی پررنگ تر شدن مساجد را به عنوان یک ظرفیت برای مدیریت شهرهای اسلامی ضروری می دانیم.

 

گفتنی است در این نشست ائمه جمعه شهرهای سی سخت، مارگون، پاتاوه و کبگیان به بیان دیدگاه‌های خود، معرفی مساجد و ظرفیت های مناطق مختلف پرداختند.

کد خبر 1090825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha