تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان آستارا

مرحبا از تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی برای خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا خبر داد.

«غلامرضا مرحبا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار خرید یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان شهید بهشتی آستارا تخصیص یافت.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی ارزش این اعتبار تخصیص یافته را ۲۵ میلیارد ریال دانست و افزود: این اعتبار از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تخصیص یافت تا پس از خرید دستگاه به بیمارستان آستارا تحویل داده شود.

 

وی با بیان‌اینکه با افزایش چشمگیر تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی آستارا و وجود تنها یک دستگاه اکسیژن‌ساز که فراتر از ظرفیت تولید در حال بهره‌برداری است و به صورت مکرر دچار افت اکسیژن می‌شود، تصریح‌کرد: با خرید دستگاه اکسیژن‌ساز این مشکل برطرف می‌شود.

 

مرحبا با اشاره به اینکه کپسول‌های اکسیژن موجود نیز جوابگوی نیاز بیماران نمی‌باشد، خاطرنشان‌کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و کمک خیرین چندین کپسول به بیمارستان تزریق شده و در آینده نیز کپسول‌هایی برای بیمارستان تامین می‌شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت از زحمات شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان در خدمات‌رسانی و رسیدگی به بیماران تقدیر و تشکر کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان در خدمات‌رسانی به بیماران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و زحمات آنان شایسته تجلیل و قدردانی است.

 

مرحبا با تقدیر و تشکر از کمک‌های خیرین در خرید تجهیزات پزشکی به ویژه دستگاه‌های اکسیژن برای بیمارستان شهید بهشتی آستارا،خاطرنشان‌کرد: مشارکت در کارهای اینچنینی نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد.

کد خبر 1090829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha