طبخ و توزیع ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم

به گفته حجت الاسلام سپهری، به همت هیئات و تشکل های دینی استان زنجان، در دهه اول محرم امسال ۱۲۰ هزار پرس غذا طبخ و در بین نیازمندان و آحاد مردم پخش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کارشناس هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دهه اول محرم امسال با توجه به شرایط ویژه کرونایی و شیوع پیک پنجم هیئات کار بزرگی انجام دادند و مشارکت مردم استان در طرح اطعام حسینی عالی بوده و این طرح انشاالله تا پایان ماه صفر به نیازمندان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام سعید سپهری ضمن قدردارنی از خیرین افزود: در دهه اول محرم بیش از 120 هزار پرس غذای گرم پخت و دربین مردم توزیع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دهه محرم امسال در اوج پیک پنجم کرونا قرار داشتیم و برای جلوگیری از گسترش کرونا، افرادی که هرساله نذری توزیع می‌کردند با همکاری اداره کل تبلیغات و با هماهنگی مراکز نیکوکاری، نذری‌های خود را بسته‌بندی کرده و با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در مراکز نیکوکاری توزیع کردند .

 

کارشناس هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی استان زنجان به توزیع بیش از 3 هزار بسته غذایی توسط 60 هیئت اشاره کرد و گفت: این بسته های غذایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به دست نیازمندان رسیده است.

 

حجت الاسلام سپهری با بیان اینکه 100 هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده در هیئات استان با حمایت خیرین توزیع شد، گفت: در راستای کمک رسانی به هیئات و تشکل های دینی جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسمات دهه محرم و نیز رعایت مسائل بهداشتی صورت گرفته است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: پنج تیم از گروه های جهادی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مشاوره ای در مناطق کم برخوردار استان در این دهه حضور داشتند که با استقبال مردم روبه رو شدند .

کد خبر 1091308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha