مرکز نوآوری پارسه با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری راه اندازی شد

قلی نژاد با اعلام خبر راه اندازی مرکز نوآوری پارسه با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این مرکز با هدف نوآوری میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوص راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا قلی نژاد» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی مرکز نوآوری پارسه با موضوع میراث فرهنگی و گردشگری گفت: این مرکز با هدف نوآوری میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوص راه اندازی می شود.

 

معاون فنآوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری افزود: مرکز فناورانه میراث فرهنگی و گردشگری با رویکرد رشد استارتاپ های فعال در این حوزه و جذب مشارکت های مردمی همچنین فراگیری کارآفرینی در حوزه میراق ملی ایرانی فعال شده است. 

 

وی ادامه داد: این طرح برمبنای عقد تفاهم نامه های انجام شده بین پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با شرکت دانش بنیان سوان اجرایی می شود. 

 

قلی نژاد اظهار کرد: هدف از این طرح های ملی ایجاد کسب و کارهای دیچیتال و کارآفرینی، هنرهای سنتیف گردشگری در حوزه میراث ملی ایرانی است.

 

معاون فنآوری و کاربردی سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری خاطرنشان کرد: طرح های انتخاب شده در این خصوص پس از تأیید کمیته داوران در خصوص نوع خدمات ارائه شده در زمینه استفاده از فضاهای اشتراکی و اختصاصی، رفاهی، اقامتی و ... به منظور گروه های استارتاپی پذیرش شده به بهره برداری می شود.

 

کد خبر 1091926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha