مسابقه «کاروان عشق حسینی» در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

حوزه مقاومت بسیج شهدای اروند با همکاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی مسابقه شعر دلنوشته و عکس تحت عنوان «کاروان عشق حسینی» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، حوزه مقاومت بسیج شهدای اروند با همکاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در نظر دارد به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و فرارسیدن اربعین حسینی مسابقه «کاروان عشق حسینی» را در این منطقه برگزار کند.

 

در این باره «سردار عبدالرضا قاسمی راده» عصر امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت ایام معنوی و سوگواری محرم، صفر و اربعین حسینی برای عاشقان اهل بیت (ع) در این ایام که بیماری کرونا ویروس مراسم ها را محدود کرده، با موضوعات شعر، دلنوشته و عکس برای همه گروه های سنی برگزار خواهد شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای اروند افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه معنوی آثار خود را به آدرس arbaeen@arvandfz.com ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد: آخرین مهلت برای دریافت آثار ۸ مهر ماه سال جاری خواهد بود و نتایج این دوره از مسابقه «کاروان عشق حسینی» در روز ۱۲ مهرماه امسال منتشر می شود.

 

کد خبر 1091961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha