تجلیل از دستگاههای اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی

سه دستگاه اداره کل مالیاتی،مدیریت فرودگاه خرم آباد و اداره کل ثبت احوال استان لرستان به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» در پنجمین جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی  این جلسه تقدیر از دستگاه های برگزیده در جشنواره شهید رجایی  است، اظهار داشت: خدمت به مردم مهم ترین تکلیف دتسگاه های اجرایی است.

 

استاندار لرستان افزود: سه دستگاه اداره کل مالیاتی،مدیریت فرودگاه خرم آباد و اداره کل ثبت احوال استان لرستان به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شده اند.

 

وی ادامه داد: در این جلسه از برخی دستگاه‌های خدمت رسان و بانک ها نیز به عنوان دستگاه های برتر تقدیر به عمل آمد.

 

خادمی با تقدیر از عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی لرستان در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: به ‌رغم عملکرد خوب مدیران،همه دستگاه‌های اجرایی مثل نیروهای نظامی و ... شرایط ورود به این جشنواره را ندارند.

 

 استاندار لرستان افزود: اخیرا از طریق وزارت کشور یک ارزیابی به عمل آمده و استانداری لرستان در بین استانداری های کشور در حیطه ارزیابی عملکرد در سطح عالی قرار گرفته است.

 

خادمی همچنین گفت: چهار فرمانداری استان به عنوان فرمانداریهای برتر در سال ۹۹ انتخاب شده اند که شامل فرمانداریهای؛  ازنا، بروجرد، الیگودرز و پلدختر هستند که در سال ۹۹ به عنوان فرمانداری های برتر انتخاب شده اند.

 

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت استان از نظر بیماری کرونا گفت: متاسفانه در زمینه کرونا وضع  استان مطلوب نیست و هنوز در مرحله صعود بیماری هستیم و ممکن است وضعیت بدتر شود چون هنوز به مرحله پیک نرسیده‌ایم و لازم است در این زمینه مدیران منبع انتشار اطلاعات و آگاهی رسانی برای مقابله با بیماری در مجموعه خود باشند و پروتکل های بهداشتی را ترویج کنند.

 

استاندار لرستان به موضوع بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: در این جلسه اعلام شد که ما آماده بازگشایی مدارس به هر ترتیبی که در سطح ملی مصوب شود هستیم . چه حضوری و چه مجازی و یا به صورت ترکیبی این آمادگی وجود دارد که مدارس مطابق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی شوند.

کد خبر 1092066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha