مالزی میزبان بزرگ‌ترین رویداد حلال جهان

نمایشگاه بین المللی حلال در مالزی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد حلال جهان به زودی با حضور موسسه ها و شرکت های مختلف در جهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از minufiyah، نمایشگاه بین المللی حلال یا MIHAS را با شعار«حلال، فردا، باهم، توانمندسازی» در 18 شهریور 1400 مطابق با 9 سپتامبر 2021 میلادی در مالزی آغاز می شود و تا دهم دی 1400 مطابق با 31 دسامبر 2021 میلادی ادامه دارد.

 

دکتر محمد از مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه گفت: ما واقعا معتقدیم که مارک های تجاری کوچک و متوسط مالزی در زمینه حلال پیشرو خواهند شد. ما امیدواریم که این نمایشگاه تامین و فروش کالاهای مصرفی، محصولات و خدمات حلال در سطح جهان را تسهیل کند.

 

حلال یک کلمه عربی است و در انگلیسی قانونی معنی می شود و مربوط به کاری است که مسلمانان اجازه انجام آن را در زندگی خود دارند.این اصطلاح به طور کلی به قوانین غذای اسلامی و روش های مخصوص تهیه گوشت اطلاق می شود.

نمایشگاه امسال که بزرگ ترین رویداد حلال جهان است، بر عرضه 12 رکن از ارکان اقتصاد حلال با شعار «حلال، فردا، باهم، توانمندسازی» تمرکز خواهد داشت.

 

بخش های مختلف در فضای حلال از جمله داروسازی، آموزش، خدمات، مد، امور مالی اسلامی و لوازم آرایشی در این نمایشگاه شرکت می کنند.

برهمین اساس، 549 موسسه و نهاد کوچک و متوسط از 40 کشور در این نمایشگاه مشارکت دارند. نمایشگاه حلال مالزی تا دهم دی 1400 مطابق با 31 دسامبر 2021 میلادی ادامه دارد.

کد خبر 1092261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha