فرمانده ناجا با امام جمعه تبریز دیدار کرد

فرمانده نیروی انتظامی کشور در جریان سفر به استان آذربایجان‌شرقی با امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: عملکرد مقتدرانه و همراه با سعه صدر و مهربانانه مأموران ناجا بسیاری از بحران ها را در کشور مدیریت کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ماموران عزیز ناجا همواره سعی کنند در انجام مأموریت های خود اقتدار همراه با مهربانی را که مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، عملیاتی  کنند و حافظ امنیت روانی، آرامش خاطر ، جان، مال و ناموس مردم باشد.
وی از پلیس به عنوان یکی از محبوب ترین اقشار جامعه نام برد و گفت: نیروهای مسلح کشور همواره محبوب دل مردم بوده اند و مردمان زیادی برای پیروزی آنها دعا میکنند و شکست آنها را به هیچ وجه برنمی تابند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه نیروی انتظامی زحمات زیادی در مرزها ، شهرها و جاده ها میکشد ارتقاء امنیت مجازی و برخورد با کلاهبرداری ها و سوء استفاده ها از کسب و کارهای اینترنتی را از مطالبه های جدی مردم دانست و داشتن یک فضای امن در فضای مجازی را باعث آرامش خاطر کاربران و خانواده ها عنوان کرد.
آل هاشم در ادامه از اقتدار همراه با سعه صدر و عطوفت ناجای استان در انجام ماموریت ها تشکر کرد و بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در انجام کارهای مردم در ادارات نیروی انتطامی تاکید کرد.

 

کد خبر 1092902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha