عملکرد کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه مورد بازدید قرار گرفت

یوسفی گفت: این بازدید و سرکشی به منظور آگاهی از روند فعالیت ها و مرتفع کردن موانع و مشکلات پیش روی کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌ ها صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محسن یوسفی» در بازدید میدانی از کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه اظهار داشت: این بازدید و سرکشی به منظور آگاهی از روند فعالیت ها و مرتفع کردن موانع و مشکلات پیش روی کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه‌ ها صورت گرفته است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن در ادامه افزود: کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه یکی از کانون های پیشتاز از لحاظ اجرای فعالیت های متنوع در سطح شهرستان بن است.

 

وی تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن را ۲۳ باب عنوان کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها هستند.

 

یوسفی در این بازدید با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بن در طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» ابراز کرد: حضور در مسجد آینده ای روشن را برای جوانان و نوجوانان رغم می زند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن، حمایت از کانون های فرهنگی هنری را موجب رشد و شکوفایی جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

 

کد خبر 1093297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha