خروج ۵ شهرستان ایلام از وضعیت قرمز/ فوت  ۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۶۹ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام شناسایی شده است، گفت: وضعیت شهرستان های ایوان، دهلران، ملکشاهی، مهران و هلیلان از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به تعداد ۵۶۷۵۹ نفر در شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، یادآور شد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۰۱۷ نفر  در استان است، ابراز کرد:  موارد فوتی در استان مربوط به شهرستان ایلام ۴ فوتی، شهرستان مهران ۲ فوتی، شهرستان چرداول ۱ فوتی، شهرستان سیروان ۱ فوتی و شهرستان هلیلان ۱ فوتی بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه وضعیت ۵ شهر ایلام از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر یافته است، گفت:  شهرستان های آبدانان، چرداول، ایلام، و چوار در وضعیت قرمز و وضعیت شهرستان های ایوان، دهلران، ملکشاهی، مهران و هلیلان از  قرمز به نارنجی تغییر یافته است.

 


وی با بیان اینکه شهرستان های بدره و سیروان نیز در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند، گفت: در حال حاضر ۳۰۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان های استان ایلام بستری هستند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته نیز ۵۳ نفر جدید از مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و پرهیز از اجتماعات را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1093458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha