با حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مانع ایجاد خلأ بین نسلی شویم

خلیلیان گفت: ما باید برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همت بگماریم تا هم مردم را هرچه بیشتر با این ارزش‌ها آشنا کنیم و هم این پیام را به نسل آینده منتقل کرده و مانع ایجاد یک خلأ بین نسلی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (شنبه 20 شهریور) در حاشیه  نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: دفاع مقدس منشا آثار بزرگی برای کشور بود و در حقیقت نظام جمهوری اسلامی را از هجوم دشمنان حفظ و پایه‌های نظام را مستحکم کرد.

 

استاندار خوزستان افزود: بنابراین ما بایستی برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همت بگماریم تا هم مردم را هرچه بیشتر با این ارزش‌ها آشنا کنیم و هم این پیام را به نسل آینده منتقل کرده و مانع ایجاد یک خلأ بین نسلی شویم.

 

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سبب شد تا انقلاب ما حفظ شود اضافه کرد: انقلاب اسلامی بر پایه اصول و آرمان‌هایی است که بر اساس آن باید کشور را اداره و مدیریت کنیم چراکه این اصولی است که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) تبیین کردند.

 

خلیلیان تصریح کرد: در حقیقت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هم تنیده هستند و یک پدیده تلقی می‌شوند و باید بتوانیم به بهترین شکل ممکن آنها را حفظ و تبیین کنیم و هم اداره امور کشور را بر آن اساس طراحی کنیم و هم انتقال بین نسلی را داشته باشیم.

 

کد خبر 1093524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha