بسیج امیدآفرین برای دوستان و بیم آفرین برای دشمنان است

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران با بیان اینکه صلابت، امنیت، عزت، اقتدار، صفا و صمیمیت در بسیج وجود دارد، گفت: بسیج امیدآفرین برای دوستان و بیم آفرین برای دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رده‌های برتر در ناحیه مقاومت بسیج گچساران امروز (۲۱ شهریور ماه) با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین در محل نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ «باقر پسنده» در این آئین با بیان اینکه صلابت، امنیت، عزت، اقتدار، صفا و صمیمیت در بسیج وجود دارد، گفت: بسیج امیدآفرین برای دوستان و بیم آفرین برای دشمنان است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران افزود: بسیج در همه عرصه های انقلاب همیشه سربلند بوده و امروز هم مایه عزت، اقتدار و آبروی جهان اسلام است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج در آزمون دفاع مقدس خوش درخشید در حالی که همه معادلات جنگ های نظامی جهان را برهم زد.

 

پسنده تصریح کرد: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس با جدیت هرچه تمام تر به عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... قدم گذاشت و هر جایی که کشور نیاز داشت سینه سپر کرد و خدمتگزاری به مردم را اولویت قرار داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران گفت: امروز بسیج برگ برنده جهان اسلام است که با الگوگیری از نهضت عاشورا مقابل دشمنان صف آرایی کرده که باید قدر این افتخار و عزت را بدانیم.

 

وی گفت: جشنواره مالک اشتر به جهت شایسته سالاری و توسعه سازمانی صورت می گیرد، تا ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان، خدمات ارزنده بسیج به جامعه نیز معرفی شود.

کد خبر 1093924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha