نوجوانان بیشترین شرکت کنندگان طرح اوقات فراغت كانون باب الحوائج(ع)

عابدینی گفت: بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی و هنری باب الحوائج ( ع) مسجد جمعه چالکیاسر لنگرود را نوجوانان تشکیل می دهند.

« سید محمد صادق عابدینی » در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود گفت: طرح اوقات فراغت كانون فرهنگی و هنری باب الحوائج (ع) از ۱۰تير با رويكرد مسجد محوری و شناسایی و رشد استعدادهای كودكان، نوجوانان و جوانان در مسجد جمعه چالکیاسر اجرا شد.

 

مسئول كانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه شهرستان لنگرود اظهارکرد: با اجرای طرح اوقات فراغت ۱۰ كلاس آموزشی در حوزه های قرآن، عقاید، احکام و حلقات صالحین، برنامه های ورزشی( فوتبال دستی)، تفریحی و برنامه های هنری (خوشنویسی، نقاشی و سرود) برگزار شد.

 

عابدینی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد شرکت کنندگان در کلاس‌ها را نوجوانان تشکیل می دهند، تصريح كرد: اين فرصت تقريبا سه ماهه زير ساخت مهمی برای فعاليت های كانون در فصل های ديگر سال و بستر مناسبی برای رشد و پيشرفت شركت كنندگان در طرح بود.

 


وی ادامه داد: با اجرای طرح اوقات فراغت در كانون، یک گروه سرود ویژه پسران تشكيل شد و با همت این گروه دو کار مناسبتی و مذهبی در ایام ماه محرم به اجرا درآمد.

 

عابدینی اظهار كرد: اجرای برنامه های فرهنگی، مسابقات فرهنگی، ورزشی، اردوئی و تفريحی از ديگر برنامه های طرح اوقات فراغت كانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکیاسر در طول تابستان سال جاری بود‌.

 

مسئول كانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) مسجد جمعه چالکياسر در پایان از همکاری و مشارکت کار گروه فرهنگی شهدای چالکیاسر (امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه شهدای چالکیاسر) در برگزاری برنامه های تابستانه صمیمانه تقدیر و تشکر کرد

 

 

کد خبر 1094126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha