پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی جمعیت هلال احمر بانه به بیماران نیازمند و بی بضاعت

رئیس جمعیت هلال احمر بانه با اشاره به حمایت از افراد نیازمند و بیماران بی‌بضاعت از پرداخت کمک هزینه درمانی ۱۴۰ میلیون تومانی حوزه داوطلبان هلال احمر شهرستان به افراد و اقشار ضعیف سطح شهرستان خبر داد.

اسماعیل رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: افراد مستضعف و مددجو با همکاری موسسه‌های خیریه و انجمن‌های مردم نهاد سطح شهرستان شناسایی می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد نیازمند شناسایی شده با تشخیص پزشک معتمد و کارشناس مربوطه داوطلبان مورد حمایت قرار می گیرند، افزود: جمعاً ۱۴۰ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان هزینه درمانی پرداخت شد.

 

رحیمی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا تاکنون بر اساس رسالت بشردوستی و نوع دوستی، خدماتی را به مناطق کم برخوردار و محروم ارائه داده و با هدف تامین تجهیزات پزشکی و کمک های معیشتی به اقشار ضعیف ،امکانات و اعتبارات خود را به میدان آورده است.

 

وی در پایان با اشاره به وضعیت سخت و معیشت قشر ضعیف جامعه عنوان کرد: علاوه بر پرداخت این مبلغ، اختصاص کمک‌ هزینه‌های درمانی به مددجویان همچنان در مراحل دیگر ادامه دارد و با نظر پزشکان معتمد و کارشناسان مربوطه، پرونده های درمانی وارد مرحله نهایی و پرداخت میشوند.

 

کد خبر 1094198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha