برگزاری مراسم شهادت امام حسن مجتبی(ع) و یادواره شهدای محله در آستارا

مراسم شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) و یادواره شهدای محله در مسجد جامع آستارا برگزار می‌شود.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری مراسم سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان آستارا خبر داد و افزود: این مراسم (دوشنبه،۲۲ شهریور) ساعت ۹ شب در مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا افزود: در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود حجت‌الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه بندر آستارا سخنرانی می‌کند و مداح نیز ساسان تابع‌مقدم است.

 

معاشرتی گفت: مراسم سالروز شهادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت به همت امام جماعت، هیئت امناء، پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی، کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

 

*یادواره شهدای محله مسجد جامع برگزار می‌شود

«میلاد مجیدی» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون حضرت قائم(عج) مسجد جامع بندر آستارا بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: شهدا برای دفاع از وطن و برای حفظ استقلال و عزت کشور در جبهه حضور یافتند و اقتدار و عزت کنونی کشور را مدیون این عزیزان هستیم.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای آبروی محله مسجد جامع، تصریح‌کرد: این یادواره(۳۱، شهریور) و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار می‌شود.

 

مجیدی با بیان‌اینکه امید چالاک قاری برجسته کشوری در این یادواره قرائت می‌کند و حجت‌الاسلام ابراهیم میرعباس‌زاده از کارشناسان علوم دینی و مذهبی سخنران این مراسم معنوی است، خاطرنشان‌کرد: در این یادواره که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نقیب‌زاده، حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب‌زاده شهری، کانون فرهنگی هنری حضرت قائم(عج)، امام جماعت و هیئت امنای مسجد جامع آستارا برگزار می‌شود شهریار فیروزان مداحی می‌کند.

 

کد خبر 1094241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha