فوت دو یزدی دیگر در شبانه روز گذشته

سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته دو نفر از بیماران کرونایی در استان یزد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت:‌ در شبانه روز گذشته بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

سلمانی گفت: از هزار و ۱۲  نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۰۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۳۶ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۲۶۵ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان های استان اظهار داشت:۴ بیمار در ابرکوه،  ۳ بیمار در اردکان ،  ۳ بیمار در بافق، ۴ بیمار در بهاباد، ۴ بیمار در خاتم، ۲ بیمار در مهریز، ۱ بیمار در میبد و ۱۵ بیمار در شهرستان یزد شناسایی شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به فوت ۲ بیمار در شبانه روز گذشته  افزود: متاسفانه در شهرستان های ابرکوه و یزد هر کدام یک بیمار قربانی کووید-۱۹ شده اند.

سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر  ۴۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

کد خبر 1094285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha